Cava Vintage

 

Ποιοί είναι οι τρόποι και χρόνοι αποστολής/παράδοσης;

Οι παραγγελίες παραδίδονται σε όλη την Ελλάδα στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε. Μπορείτε επίσης να παραλάβετε οι ίδιοι τα προϊόντα σας χωρίς χρέωση μεταφορικών από το κατάστημα Vintage, Αλεξάνδρου Διάκου 29 στη Ρόδο τις ημέρες Κυρ. – Δευ. / 15:30 – 22:00 & Τρι. – Σαβ. / 10:00 – 23:00. Όσον αφορά τις παραγγελίες στις οποίες έχει επιλεχθεί “Παραλαβή και πλρωμή στο κατάστημα”, θεωρούνται ενεργές για τις επόμενες 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επιβεβαίωσης τους. Μετά το πέρας της εβδομάδας ακυρώνεται η κράτηση των προιόντων που συμμετέχουν στις παραγγελίες αυτές. Οι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών οριοθετούνται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες. 

 

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος μεταφοράς καθορίζεται από το βάρος, δηλαδή την ποσότητα και το είδος των προϊόντων, και από τη διεύθυνση παράδοσης. Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ενημερώνεστε από το σύστημα σχετικά με το κόστος της κάθε επιλογής. Για ογκώδεις παραγγελίες (από 6 φιάλες και άνω) ή για φιάλες μεγάλης συλλεκτικής αξίας, είναι καλύτερα να προηγείται τηλεφωνική συνεννόηση ώστε να σας προτείνουμε την ασφαλέστερη και πιο συμφέρουσα για εσάς λύση. Το κόστος μεταφορικών μπορεί να είναι μηδενικό στις εξής περιπτώσεις: -Όταν αναγράφεται στην περιγραφή του προιόντος (ισχύει μόνο για αποστολές στην Ελλάδα). -Για παραλαβές από το κατάστημα Vintage, Αλεξάνδρου Διάκου 29 στη Ρόδο.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση απουσίας σας κατά την προσπάθεια παράδοσης της παραγγελίας;

Σε περίπτωση απουσίας σας κατά την πρώτη προσπάθεια επίδοσης, ο υπάλληλος της εταιρίας ταχυμεταφορών αφήνει γραπτή ειδοποίηση για την ημερομηνία και ώρα της δεύτερης προσπάθειας επίδοσης. Εάν η ημερομηνία και ώρα της δεύτερης προσπάθειας επίδοσης δε βολεύει, μπορείτε να το ρυθμίσετε τηλεφωνικά με την εταιρία ταχυμεταφορών. Η δεύτερη προσπάθεια επίδοσης γίνεται χωρίς κόστος για τον πελάτη. Εάν απουσιάζετε και κατά τη δεύτερη προσπάθεια επίδοσης, μπορείτε να συνεννοηθείτε τηλεφωνικά με την εταιρία ταχυμεταφορών για τρίτη προσπάθεια επίδοσης η οποία επιβαρύνει τον πελάτη.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης;

Εάν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει πέραν των προβλεπόμενων χρόνων παράδοσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κάνουμε το καλύτερο για την εξυπηρέτηση σας. Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, κλπ. Εάν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας, μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας στο info@vintagecava.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το όνομα κι ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (κατά προτίμηση κινητό).

 

Τι γίνεται σε περίπτωση απώλειας του δέματος;

Σε περίπτωση απώλειας δέματος, το vintagecava.gr θα ξαναστείλει την παραγγελία χωρίς καμία επιβάρυνση σας.

 

Ποια είναι η διαδικασία παραλαβής της παραγγελίας;

Όλες οι παραγγελίες συνοδεύονται από τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης όπου αναγράφονται τα προϊόντα και οι χρεώσεις. Σε περιπτώσεις δώρων, το συνοδευτικό έντυπο είναι δελτίο αποστολής όπου δεν αναγράφονται οι τιμές. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε κατά την παραλαβή ότι όλα είναι εντάξει. Τυχόν επιφυλάξεις ή παρατηρήσεις θα πρέπει να σημειωθούν στο δελτίο παραλαβής από τον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφορών. Έπειτα, θα σας ζητηθεί από την εταιρία ταχυμεταφορών να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής. Παρακαλούμε ΜΗΝ παραλαμβάνετε δέματα στα οποία δεν υπάρχει η ειδική ταινία ασφαλείας Vintage ή εφόσον αυτή είναι σκισμένη.  

 

Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης;

Φυσικά και έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης. Αν επιθυμείτε να ακυρώσειτε ή να αλλάξετε μια παραγγελία που: – δεν έχει αποσταλλεί ακόμα, μας ειδοποιείτε άμεσα τηλεφωνικώς ώστε να τη διορθώσουμε ή να την ακυρώσουμε κατευθείαν. – έχει αποσταλλεί, αλλά δεν την έχετε λάβει, μας ειδοποιείτε άμεσα τηλεφωνικώς ώστε να τη διορθώσουμε ή να την ακυρώσουμε κατευθείαν. – έχει παραληφθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς μέσα σε 14 μέρες ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή των προϊόντων με δικά σας έξοδα. Σε αυτήν την περίπτωση μπορούμε είτε να κάνουμε αλλαγή στα προϊόντα που παραγγείλατε, είτε να σας επιστρέψουμε την αξία τους.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση που η εταιρία κάνει λάθος στην παραγγελία (π.χ. λείπει κάτι από την παραγγελία, λάθος φιάλη, κλπ);

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης ή στην περίπτωση δώρου από δελτίο αποστολής στο οποίο δε φαίνονται ο τιμές, εμφανίζονται όμως αναλυτικά τα είδη και οι ποσότητες. Παρακαλείστε να κάνετε έναν γρήγορο έλεγχο κατά την παραλαβή ότι τα είδη και οι ποσότητες είναι εντάξει. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να σημειωθεί στο δελτίο παραλαβής από το μεταφορέα κι εκείνος θα ενημερώσει σχετικά ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα χωρίς επιβάρυνση σας. Παρακαλούμε ΜΗΝ παραλαμβάνετε δέματα στα οποία δεν υπάρχει η ειδική ταινία ασφαλείας Vintage ή εφόσον αυτή είναι σκισμένη.  Αν επιθυμείτε βέβαια, μπορείτε κι εσείς να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός τριών ημερών και θα κάνουμε το καλύτερο για την εξυπηρέτησή σας. 

 

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων;

Επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε περίπτωση υπαναχώρησης. Αν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, η τυχόν επιστροφή χρημάτων θα γίνει με πίστωση της κάρτας. Αν έχετε πληρώσει με χρεωστική, με κατάθεση μετρητών στην τράπεζα, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Αγορά
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Καλάθι Αγορών close